Chapter 9-4 國際工作營

除了一些看起來很青春洋溢的休閒活動(?),我們有時候也會做做一些比較健康的老人行程

Except for those "looks wholesome" activities, we sometimes put some healthier plans into schedule. 

我們就有騎腳踏車環整個Büyükada唷~~

We rent bikes and cycle the entire Büyükada~~

DSC03741 

(Max' pants suits his bike ;P)

DSC03743 

(後座的Sujin因為不會騎腳踏車,真是稀有...所以運動健將Victor是他的司機/Sujin with crazy driver, they seem to ride very fast cuz the blur background... )

DSC03752 

(haha nice pose Kim!)

DSC03788

(一路上大致上都是濱海道路,可以看到很藍的海!!可是因為這是一座不怎麼大的島,但卻有山...所以路上上下下的有夠難騎,騎到快往生/ Although the sea is incredibly beautiful, the road is super rugged!!! so hard to ride!!)

IMG_1336

(incredible view...)

DSC03795

(那顆石頭是凸出去外面的,所以下面根本是斷崖阿...)

DSC03791

 (Teodora is walking on a balance beam LOL)

DSC03761  

(Büyükada上其實有很多的景點可以看,他在拜占庭帝國的時候就有建設,像是最老的修道院可以追溯到西元6世紀,而它叫做王子島的原因是因為最初是用來關皇家貴族的流犯的監禁島,從高點往外看可以看到超級無敵小大概只有一個操場大的島,那就是監獄@@,而這個建築物呢是世界上第2大的木造房子,聽當地人說最大的在中國,可是為何我都不知道呢==因為我是台灣人嗎?! / In fact, there are many resort spots on Büyükada, cuz since from Byzantine era, the emperor started some construction. For example, the oldest monastery can be traced back to 6 A.D. And why is the island called "the prince island" is because of the original purpose of this island is to jail the political royal criminals. When you stand on the peak, you can see a playground-sized island. That's a jail@@ As for this building, it is the second biggest wooden house in the world! According to the local people, the biggest one is in China. But why I don't know that at all==,cuz I'm a Taiwanese ? LOL)

DSC03763 

(Pierre's dirty pants-..-)

486627_431861556865736_1235493432_n  

(twin brothers!! the left is Aki and the right one is Mert ???!!!!)

DSC03767 

(從那個木頭房子繼續騎就可以到這個看夕陽的地方,超美!/beautiful sunset!)

DSC03770 

(環島好像都要扛一下腳踏車XD/It is a tradition to shoulder a bike when you climb up to the peak. LOL)

DSC03758

(真是太有意境了)


在9-2有放一些在船上的照片,平常若幸運的話,我們就會從營區搭船直接到市中心

In 9-2, I've put some pictured taken on a boat. Normally, if we are lucky enough, we would take a ship from the camp to the downtown city.

而那些照片呢是我們去另個島掃公園拍的!

Those in 9-2 are taken when we are going to another island!

那天掃完之後,我們下午就在那邊來個小遊島!

That day when we finish the work, we spend the afternoon having a small tour in the island!

427139_431838903534668_1422328054_n  

(model!)

DSC03665 

(Luna Yeseul!/ Luna在韓文是姐姐的意思,一直逼我要叫他luna-..-)

531641_431840913534467_1701782425_n   

(ready for going up the hill!!!)

DSC03675 

(Camille手上拿的應該叫梅子plum,我們有時候工作無聊都會直接摘來吃/drooling Camille!!!)

DSC03684 

(一直往山上爬,就可以看到超廣闊的海~~~可是山路還蠻難走的,有很多刺的植物而且也有點荒涼/After climbing up the mountain, you can see the boundless Marmara sea~but the footpath is hard to walk cuz it is full of spiky plants.)

DSC03691  

(拍了一堆老掉牙的跳躍照XD/ We take a lot of cliche "jumping" pictures. HAHA)

DSC03701 

(失敗的煞氣照= =/ fail to pretend a mafia or 007 still= =)

292358_431841836867708_1262921415_n   

(woohoo~model Rosa!)

DSC03704

 (I like this! naughty Višnja )

DSC03708 

(awesome pic~~~)

DSC03715  

(this tree hole can't fit all of us...)

 

還有一些照片是我們去...shit...忘了...去看修道院的照片,到底有沒有到別的島還是同一個= =

There are still some pictures taken in...shit...I forget...we went to the monasterial school...were we in the same island or not? please somebody tells me...

所以才要寫部落格留下記憶,不然已經開始忘了...

This is why I write a blog, or the memory is fading away...

DSC04036 

(what's wrong with Jun!!!???)

DSC04039  

(這是在一個修道院學校拍的,以前的人會訓練神職人員,前左二根本再演冬季戀歌LOL/ This is taken in a monasterial school. People used to train clergyman before. Jun is acting a korean soap drama. LMAO!!!)

090526094700002 e1-0811  

(IT IS JUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

DSC04042 

(^.<)

DSC04044 

(老套歸老套,但還是要拍一下XD)

DSC04045 

(昇龍拳-..-)

DSC04046 

(以前上課的地方/attention! teacher is coming)

DSC04047 

(In class, Jun is playing cellphone, Mas loses his concentration, Vladica gets the cheating sheet so she is tittering, Camille forgets her textbook which is obviously noticed from her face. Among all, I think Rosa is the most hardworking student. LOL Maybe I am a fortune teller. I can tell everything.)

DSC04052 

(London bridge falling down falling down...)

555734_432313106820581_1441033857_n

(group pictures~)

DSC04054 

(brothers, kanka~)

DSC04055 

(看完修道院我們就去參觀一個以前土耳其總統住過的家,Teodora是看到鬼嗎/ After the monasterial school, we go to an old house which is the house of former turkey president. I think Teodora gets a good answer from THE MIRROR~)

DSC04061 

(庭園/whatzz upp~~~mannnnn~~~~~)

284710_443436705708840_1976920227_n  

(是在聽那種免費拿贈品的老人會嗎,等等主持人就出來發肥皂阿,洗碗精之類.../are we in hustings?!)

DSC04067 

(土耳其的流浪貓都好乾淨,流浪貓好像真的比流浪狗好很多點(我還是愛狗阿!),但也太肥了.../ Turkish cats are so clean. I think stray cats are way better than stray dogs...but I still love dogs! cuz that cat is too FAT!)

DSC04074  

(這是在前往海灘的路上,可惜沒拍很多照片,下去海灘前要走下去一個很陡的斜坡,超級無敵隱密,都沒人!/This is taken in the way to beach. It's a pity that I don't take lots of pictures!)

207026_443437379042106_1693960640_n  

(無人海灘...)

304790_432315273487031_852365665_n  

(少年維多的煩惱/The Sorrows of Young Werther Victor)

下一篇就附上一些去伊斯坦堡玩和一些生活的小照囉~/next I would put some pictures that are taken in Istanbul~

創作者介紹

史丹陳 Chill-Out Zone

史丹 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(2) 人氣()


留言列表 (2)

發表留言
  • 兩
  • 應該還是在工作營吧lol
  • 哈哈對 這只是出去遊玩的時候

    史丹 於 2012/09/09 20:39 回覆

  • CharlotteBall
  • 可以看到你難得露出的額頭實在很稀奇又很不習慣姆哈哈
    然後那兩張被打也太真實了吧
    根本被打命阿你 哈哈哈哈哈
    還有哪來的sun glasses 紅色圓框的 太娘了啦 好像我小時候戴的母哈哈
  • 那是風太大 我也很無奈啊
    那張我還選過了 因為其他張太像神經病
    龜派氣功跟昇龍拳都一shot就成功耶 可能之前練習太多次了
    我之前還玩過好幾人的超白癡
    阿眼鏡是別人的拉 我是帶那個去要嘛 去按摩嗎

    史丹 於 2013/02/14 00:20 回覆

找更多相關文章與討論